خرید گیتار - فروشگاه اینترنتی گیتار

خرید گیتار در انواع و مدل های مختلف به صورت اینترنتی - خرید گیتار در گیتار لاورز

خرید گیتار - فروشگاه اینترنتی گیتار

خرید گیتار در انواع و مدل های مختلف به صورت اینترنتی - خرید گیتار در گیتار لاورز

بهترین برند گیتار کلاسیک برای خرید گیتار کدام است؟

بهترین برند گیتار کلاسیک برای خرید گیتار کدام است؟

در این مقاله قصد دارم چند نمونه از برند ها و مدل های گیتار جهت بهبود اولین خرید گیتار خودتان معرفی می کنم.
به صورت خاص مدل های گیتار ارزیابی شده و برای خرید گیتار معرفی می شوند.پیشنهادات بر طبق سه معیتر می باشند:


۱ ظاهر و زیبایی: ظاهر و زیبایی گیتار بر خلاف عقیده بعضی ها که می گوند مهم نیست میتواند بسیار مهم باشد و به شما انگیزه نواختن بدهد.
۲ تناسب قیمت و کیفیت: اهمیت این مورد برای هنرجویان مبتدی بیشتر است زیرا بعد از مدتی باید ساز خود را تغییر بدهند.
۳ تجربه: عامل آخر نظرات و تجربه ی هنرجویان و اساتید در زمینه برند های متفاوت گیتار می باشد.

معرفی مدل های گیتار برای خرید

1 یاماها C40

بهترین گزینه خرید گیتار در ایران برای شروع کار Yamaha c40 می باشد که با تناسب قیمت و کارایی رقبای خود را حذف می کند.

این گیتار یکی از به صرفه ترین مدل های برند یاماها می باشد که سایز استاندارد 4/4 این گیتار برای بزرگسالام و نوجوانان مناسب می باشد. همچنین سایز کوچکتر آن ( 4/3 ) را میتوانید تهیه فرمائید.

چوب های بکار رفته در این گیتار بسیار عالی می باشند. چوب دسته ی آن ناتو و فرت بورد آن رزوود می باشند. این گیتار و مدل های مشابه از برند یاماها ساخت کشور اندونزی می باشند. در مقایسه به صورت دقیق در بین گیتار هایی با این سطح قیمت گیتار یاماها C40 بهترین کیفیت و کارایی را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

2 استگ C440

مدل c440 ارزان ترین گیتار استگ و همچنین ارزان ترین گیتار آموزشی است که معرفی می کنیم. برای شروع همیشه لازم نیست هزینه زیادی بپردازید. این گیتار به نسبت قیمت بسیار کم آن کارایی خوبی را به نوازنده اش ارائه می دهد. تمام بدنه ی این گیتار از جنس لیندن می باشد. چوب آن باعث سبکی و زیبایی و رسایی صدای آن می شود.

 

 

3 یاماها C70

برند یاماها یکی بهترین و قوی ترین برند های ساز در جهان می باشد, که با تولید انواع ساز ها در سطوح متفاوت با قیمتی بسیار مناسب قسمت عمده ای از بازار خرید گیتار را به خود اختصاص داده است. یاماها c70 با قیمت مناسب خود صدایی بسیار رسا و دلنشین دارد که چوب مرانتی استفاده شده در ئشت و کناره ی آن در این امر بی تاثیر نیست. این مدل یک پله بالاتر از برادر خود یاماها c40 می باشد. جنس چوب دسته این گیتار ناتو و صفحه انگشت گذاری ناتو می باشند. سایز استاندارد این گیتار ( 4/4 ) برای افراد بزرگسال و نوجوانان مناسب می باشد. همچنین سایز کوچکتر آن ( 4/3 ) را میتوانید تهیه فرمائید.

 

4 Alhambra z nature

این مدل ارزانترین مدل آموزشی برند اسپانیایی الحمرا می باشد که با استفاده از تکنولوژی ساخت CNC باعث کاهش هزینه ساخت و حدر رفتن چوب می شود. مراحل ساخت این مدل از گیتار های الحمبرا کاهش یافته تا علاوه بر حفظ کیفیت گیتار های الحمبرا قیمت مناسبی داشته باشد.در ساخت این مدل برای حفظ کیفیت صدای تولید شده هیچ گونه ماده پر کننده منافذ چوبی در آن استفاده نشده است. این امر به صدا اجازه رزونانسی بسیار عالی می دهد و تنها یک لایه ی نازک از لاک برای جلای این گیتار استفاده شده است. صفحه‌ی رویی این گیتار از جنس چوب مرغوب سدر قرمز یکپارچه بر روی بدنه‌ای از جنس چوب ماهون می باشد. چوب سدر یکی از محبوب ترین چوب های بکاررفته در ساخت سازها نزد نوازندگان می باشد.

 

 

مدل های برتر جهت خرید گیتار برای سطح مقدماتی معرفی شدند تا شما عزیزان با اطلاعات کافی بتوانید از خرید خود و ادامه راه نوازندگی لذت ببرید. همچنین با استفاده از سایت های معتبر خرید اینترنتی گیتار می توانید گیتار خود را خریداری کنید و پس از پرداختی امن و آسان آن را درب منزل تحویل بگیرید. همانطور که برند های معروف و مدل های مناسب گیتار را معرفی کردم جا دارد سایتی مطمئن در زمینه خرید گیتار با بهترین قیمت, آموزش گیتار و قیمت گیتار را به شما عزیزان معرفی کنم.