خرید گیتار - فروشگاه اینترنتی گیتار

خرید گیتار در انواع و مدل های مختلف به صورت اینترنتی - خرید گیتار در گیتار لاورز

خرید گیتار - فروشگاه اینترنتی گیتار

خرید گیتار در انواع و مدل های مختلف به صورت اینترنتی - خرید گیتار در گیتار لاورز

راهنمای خرید گیتار آکوستیک برای شروع

اگر به دنبال گیتار آکوستیک مناسبی برای خرید گیتار میگردید, در آغاز باید مدل های متفاوت را همراه با قیمت و موجود بودن آنها در ایران مورد بررسی قرار دهید. که هدف از این مقاله این است که این کار را برای شما ساده تر کنیم. باید توجه داشته باشید که گیتار هایی که به شما معرفی می کنیم برای شروع کار می باشند و پس از مدتی باید آنها را به گیتار های پیشرفته تر ارتقا بدید.

در این مقاله سعی داریم پنج تا از مناسب ترین گیتار های آکوستیک را جهت خرید گیتار برای شروع معرفی کنیم.بسیاری از هنرجویان نواختن گیتار را با گیتار های کلاسیک شروع میکنند و این کاری مناسب است ولی با اینکه نواختن گیتار های آکوستی بخاطر سیم های فلزی آنها سخت تر است اما نوای دلنشین آنها وحیه نواختن را تقویت می کنند. قیمت های مطرح شده در این مقاله بسته به به فروشنده و زمان ممکن است تغییر داشته باشند و در حال حاضر به صورت حدودی می توان به آن استناد کرد.


خرید گیتار یاماها f310

یاماها یکی از معروف ترین برند های تولید ساز می باشد که گیتار های قیمت پایین زیادی با کیفیت چشم گیر دارد. گیتار های c40 و c70 آن در بهترین رده های خرید گیتار کلاسیک قرار دارند و در رده ی گیتار های آکوستیک ما f310 را در رتبه اول داریم.

تمامی گیتار های این کمپانی ساخت اندونزی می باشند. سطح روی این مدل از جنس چوب صنوبر و باقی بدنه ی آن مرانتی می باشد. همچنین فینگر بورد آن از جنس روزوود می باشد. به صورت حدودی می توان آن را با قیمت 1,700,000 در بازار ایران تهیه کرد.

گیتار آکوستیک Cort AD810

کورد یکی از بهترین کمپانی هایی می باشد که گیتار های آکوستیک در رده های آموزشی تولید می کند. انتخاب ما از بین گیتار های خوب کورت مدل AD810 می باشد. بدنه ی آن از جنس ماهون میباشد. این گیتار از گیتار های معمولی بزرگ تر است و این امر باعث می شود بیس صدای بیشتری داشته باشد.

خرید گیتار یاماها F370

این مدل یک رده بالاتر از برادر خود یاماها f310  می باشد. با همین اوصاف قیمت و کیفیت آن نیز بهتر است. از نظر ساخت تقریبا مشابه با مدل ارزان تر خود می باشد ولی در سایز بزرگتر عرضه می شود.

گیتار آکوستیک آیبانز V50NJP

آیبانز یکی از قوی ترین و معروف ترین برند های تولید گیتار بخصوص گیتار های الکتریک می باشد و همچنین گیتار های آکوستیک آن نیز کیفیت چشم گیری دارند. بدنه ی این گیتار از جنس آگاتیس  می باشد که باعث تولید صدای گرم تری می شود.

خرید گیتار استگ SW201

گیتار های ارزان قیمت استگ معمولا در بین هم رده ای های خود قیمت بسیار کمتری با کیفیت خوب هستند. دلیل قیمت خوب گیتار های کمپانی استگ تولید این سازها در کشور چین می باشد. یکی از بهترین مدل های گیتار های آکوستیک این کمپانی مدل SW201 می باشد. که قیمتی حدود 165 دلار دارد.

 

گیتار های معرفی شده به ترتیب از بهترین شروع شدند. امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید گیتار مناسب خود را تهیه کنید.

همچنین اگر متخصصی کنار خود دارید میتوانید روی گزینه دست دوم این گیتار ها فکر کنید. ولی دقت داشته باشید که حتما باید به صورت تخصصی گیتار را بررسی کنید. اگر از گیتار خوب مراقبت شده باشد از جهت قیمت پایین تر بهتر است دت دوم آن را تهیه کنید. همچنین گیتار و وسایل موسیقی خود را می توانید به صورت اینترنتی خرید کنید که پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی گیتار سایت cafeguitar.ir می باشد که حتی می توانید از آنها در این امر مشاوره بگیرید و از آموزش های گیتار این مجموعه استفاده کنید.